Co jest najważniejsze przy wyborze dostawcy usług telefonii IP dla małych firm?

Systemy telefoniczne VoIP (Voice over Internet Protocol) mają sens dla i dużych i małych firm. W rzeczywistości jednak ostatnie badania wskazują, że ponad jedna trzecia wszystkich firm korzysta obecnie z systemu telefonicznego VoIP, przy czym zdecydowana większość z nich to firmy zatrudniające mniej niż 50 pracowników.

 

Na co zwrócić uwagę wybierając VoIP dla swojej firmy?

 

  • Obsługa klienta

Na początku korzystania z VoIP można napotkać pewne problemy techniczne podczas pierwszej instalacji telefonu VoIP. Dlatego wybierając od kogo chce się mieć callback i inne usługi należy upewnić się, że dostawca VoIP zapewnia dobrą obsługę klienta, w tym całodobową pomoc techniczną przez 7 dni w tygodniu.

 

  • Gwarancja satysfakcji

Nie ma znaczenia, ile badań wykonałeś wcześniej, czasami, po prostu musisz wypróbować usługę, aby sprawdzić, czy faktycznie Ci się to podoba, czy nie. Większość firm wymaga podpisania rocznej umowy i zostanie naliczona kara pieniężna, jeśli zrezygnujesz z subskrypcji przed upływem okresu umowy. Wybór firmy zapewniającej 30-dniową gwarancję satysfakcji albo możliwość rezygnacji z umowy może uchronić Cię przed taką sytuacją. Jeśli nie podoba ci się ich usługa, możesz zakończyć umowę bez kary.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *